Det är insidan som räknas, men vi skyddar den med mer eller mindre kropp.

lördag, mars 06, 2010

fuskdag

hepp!

Idag är det lördag. Helg. Fuskdagen med stort F.

Försöker att tänka mej för å fuska med måtta... Så jag inte behöver kämpa i alldeles för onödigt tung uppförbacke!
Idag har det vart en slö-slappar-dag. Vi har bara tagit det luuuugnt...

Idag har jag ätit:
Frukost: Scones (bakar mina med havregryn...) och te.
Kaffe och ballerina...
Lunch: Trerätters på Thairestaurang. Keep it cool with the rice... I övrigt; vårrullar, friterade jumboräkor, biff med bambuskott. Friterad banan och glass till efterrätt
Lite vin, godis och chips till filmmyset....

Men som tur är, så orkar jag inte mera nu.... ;)
Snart dax att knoppa, är riktigt trött å seg nu...

Oj kom precis på att jag har en himmelens massa bilder i mobilen på vad jag käkat de senaste dagarna... men det får bli en annan gång.. orkar inte ikväll...

kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej! =)
    Ja, det finns folk till allt. Haha.. Men jag bryr mig inte så mycket, vet att jag har 180 unika besökare per dag som verkar gilla det jag skriver och lägger upp. Så hennes kommentar är en fis i rymden för mig. Haha.. =)

    Och du, din fuskdag lät ju inte heeeeelt fel vill jag lova! =D Gud så gott med kinamat! Man kanske skulle ta en fuskdag idag?? Hihi...

    Ha det kanon!
    Kramar Sanna

    SvaraRadera