Det är insidan som räknas, men vi skyddar den med mer eller mindre kropp.

söndag, februari 28, 2010

dåligt

Ojoj..

va kasst jag bloggar...
det är lite torka på både blogg och matlagningsfront..

Kör givetvis på med GI, men motivationen sviktar lite.... Måste ta tag i mej själv igen, men jag har tydligen ingen karaktär :(

Dock va vi och badade häromveckan, och att döma av bilderna svärmor tagit, där jag råkat vara med, så har jag blivit lite smalare om magen =)

Igår beställde jag dessutom lite snygga kläder från Ellos.. Även om det strider mot mina principer att shoppa nytt nu när jag SKA gå ner i vikt så kanske det är en liten go morot oxå... Mer vikt bort, mer kläder till mej!
Så nu sitter jag här å trånar efter paket och är JÄTTESUGEN på NÅT! vadsomhelst.....

*argh*

Får surfa runt lite mera, å kolla på kläder..... :)

Kommentera gärna, det behöver jag nu!
Kram I

1 kommentar:

  1. Jaaa bloggvärlden saknar dig!

    Förstår att motivationen kan svikta och att det ofta då sviktar för både bloggandet och matlagningen, men glöm inte bort att det ofta är då man kanske behöver skriva av sig som mest och få så mycket peppning som möjligt! Så kanske att du kan få en liten nytändning om du skriver om både det som känns jobbigt och det som går bra (som t.ex. i detta inlägget), för då kanske du kan komma över tröskeln och gå vidare!

    Gud vad härligt att kunna så resultat på bilder! Då har du ju jobbat på bra :)

    Pepp peppkram!

    SvaraRadera