Det är insidan som räknas, men vi skyddar den med mer eller mindre kropp.

måndag, mars 01, 2010

tack

Hej!!

Åh tack för den värmande kommentaren, Wellbeing Of Me! =D
Lite som du skrev, när man tappat orken tappar man allt.. Utom kilon möjligtvis *fniss*

Men jag ska skärpa mej... ;)

Idag har jag iaf skött mej ganska bra, orkar inte lägga in några bilder nu, men mobilen börjar fyllas på med bilder... =)

Dagens mat!
Frukost: Fil och nötter.. Lite honung . En kopp te.
Mellis: Äpple, kaffe
Lunch: Thaimat (veg nudel) (inte GI men fick den av en kompis på jobbet... )
Mellis: Kaffe och chokladboll
Kvällsmat: Lyxshake (recepet och bild kommer)

Nu måste jag ju sköta mej, så jag har "gjort mig förtjänt" av mina nya kläder som kommer på posten snart.... Så det ska bli mitt nya "treat" nu, shoppa kläder istället för goffa å godsaker!! För varje kilo, nya fina kläder.. HAHA mitt klädkonto kommer skjuta i höjden min sambo kommer dööööö!! *skratt* Nej då. men det är bättre å belöna sig med saker/kläder ist för med godsaker, som jag gjort hittils, varje helg
"Åh nu är det fredag-lördag-söndag nu har jag vart duktig hela veckan, dax att belöna mej.... å sabba allt :P " Även om jag inte moffat i mig massor så är det ju inte bra. Inte för mycket.. Som så typiskt svenskt, lagom är bäst!

Nej nu ska jag dricka lite kvällste med min sambo som kommit hem från jobbet..

Tack för att ni finns där ute!
Kram på er!

psst.. FatMama; Vart är du??? Har du blivit för smal för mej nu??? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar