Det är insidan som räknas, men vi skyddar den med mer eller mindre kropp.

tisdag, oktober 19, 2010

Inte så GI... Men gott iaf

Okej, The good spirit håller i sig!!
Har fikat med en vän idag, och kunde inte motstå hennes underbart, ljuvliga äppelpaj!! Mumsfillibabba!!

Dagen såg ut så här:
Frukost:havregrynsgröt med honung, kanel och mjölk. Till detta en kopp kaffe


Fika: äppelpaj med vaniljsås, te
Lunch: potatisgratäng, helstekt fläskfilé och beasås, vatten att dricka.
Kvällsmat: macka med leverpastej och oboy

Jupp. Inte den mest nyttiga dagen precis. Och definitivt inte GI. Men. Nu är det så.

Imorgon ska jag göra en hälsomätning på gymmet!! Wiie. Det ser man ju verkligen fram emot. Not!!. Men säkert bra. Ska även få mitt personliga träningsprogram. Gött. Sen tänkte jag köra några pass, de har en del 30-minuters pass så jag funderar på att köra pump, bollcore och spinning. 30 min av varje. Hoppas man pallar det!

Jaja. Måste se till att få lite skönhetssömn oxå!

Hörs imorron.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar