Det är insidan som räknas, men vi skyddar den med mer eller mindre kropp.

måndag, oktober 18, 2010

KOM IGEN!!!

Bloggen håller på att torka igen tror jag minsann =)

Men nu tar vi nya tag och kör så det ryker!!

Jag har börjat ta tag i mitt liv nu. Jag har vetat länge vad jag borde göra, men det har verkligen gått upp och ner!

Nu har jag tagit mig i kragen och blivit medlem på ett gym! Coolt =)
Mitt mål är att köra 3 pass i veckan, både gruppträning och egen anpassad träning.

Dessutom har jag precis lagt in en beställning från Sportamore, på lite fina träningskläder. yeeey!

Har dessutom skrivit ner lite motivation och pepp åt mig själv! Återkommer med denna info.
Dessutom kommer bloggen utökas med regelbunden uppdatering, både vad gäller bild och text.

NU KÖR VI!! ÄR DU MED???

KOM IGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar